Reklamationer: Vi kan desværre kun afhjælpe reklamationer, der er købt på denne webshop. Du bedes ved henvendelse medsende billede af fejlen (og evt. også emballagen, hvis varerne er beskadiget ved ankomst), samt angive ordrenummeret, der stod på ordrebekræftelsen.
Returvarer: Ønsker du at returnere en vare indenfor returfristen er du naturligvis velkommen. Du bedes blot først orientere os per mail om den er på vej og vedlægge følgesedlen, der fulgte med pakken. Varen skal sendes som business pakke til:
North Commerce Partners ApS
Frydenlundsvej 16
2942 Skodsborg
Returvarer kan ikke indleveres personligt. Efter modtagelse refunderer vi selvfølgelig det fulde købsbeløb, blot produkt og emballage er indtakt.
Produkter købt hos andre forhandlere: Det gør os ondt, men vi har fået så mange henvendelser, at vi har måtte sige stop for at hjælpe, og i stedet nøjes med at opfordre til, at der søges hjælp hos den forhandler, hvor produktet er købt.
Reservedele: For varer købt på denne webshop hjælper vi hjertens gerne med at skaffe reservedele. Du bedes ved henvendelse angive dit ordrenummer samt sende et billede af reservedelen eller dens placering på produktet. Er varen købt hos andre forhandlere bedes du henvende dig der, med mindre naturligvis det drejer som om reservedele vi har lagt på webshoppen.
Vi svarer normalt kun i hverdage, men prøver til gengæld at gøre det hurtigst muligt, og inden for max. 24 timer.
Se iøvrigt vores Handelsvilkår