Kontakt os!

Vi ser frem til at hjælpe dig!

Udfyld kontaktformularen eller skriv en mail til: support@laguioleshop.dk.
Vi bestræber os på at svare indenfor 24 timer (hverdage), men normalt går det meget hurtigere.

Hav venligst altid dit ordrenummer klar / inkluder det i henvendelsen, hvis du henvender dig om igangværende ordrer. 

Reklamationer

Reklamationer: Vi kan desværre kun afhjælpe reklamationer, der er købt på denne webshop. Du bedes ved henvendelse medsende billede af fejlen (og evt. også emballagen, hvis varerne er beskadiget ved ankomst), samt angive ordrenummeret, der stod på ordrebekræftelsen. 

Send aldrig din vare retur før vi har været i dialog om reklamationen! Hvis vi skal have den retur sender vi dig en returlabel. Det er nemmest og billigst, og i nogle tilfælde er det end ikke nødvendigt at sende varen retur. Vi kan ikke behandle reklamationer pr. telefon, så al dialog herom skal ske skriftligt på: support@laguioleshop.dk

Hvis du har modtaget en forkert vare skal du gøre følgende:

  1. Tage et billede af den modtagne vare (bare af pakken, hvor produktets navn og varenummer står)
  2. Sende billede til os med dit ordrenummer (det nemmeste er at trykke svar på din ordrebekræftelse, så ryger den ind på ovenstående kundeservice mail)
  3. Og så i mailen skrive du har modtaget en forkert vare

Herefter sender vi den rigtige vare, og vi sender dig en returlabel, så du kan returnere den fejlsendte vare.

Hvis du har modtaget en fejlbehæftet/beskadiget vare skal du gøre følgende:

  1. Tage billeder af produktet fejl og af æsken den blev sendt i, hvis der er synlige skader æsken
  2. Sende billeder til os med dit ordrenummer (det nemmeste er at trykke svar på din ordrebekræftelse, så ryger den ind på ovenstående kundeservice mail)
  3. Og så i mailen skrive hvori fejlen/skaden består

Proceduren herfra afhænger lidt af, hvori fejlen/skaden består. I visse tilfælde er vi nødt til at høre producenten om de skal have varen tilbage, i andre ikke. Men alt afhængig af problemet søger vi naturligvis at udbedre det. 

Fejl og reklamationer er irriterende og ærgerlige – først og fremmest for dig. Men det er de også for os, GLS og producenten afhængig af, hvor fejlen ligger, for der er mange omkostninger forbundet med dem. Så tro os, når der er fejl er det naturligvis utilsigtet og uønsket. Vi vil helst have at alt bare glider og du som kunde er tilfreds.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og spar 10% på dit næste køb